Var är energin?

Ja, energin har inte kommit tillbaka än. Långt ifrån. Allt känns jobbigt & besvärligt. Tålamodet är nere på noll också. Ingenting går som jag vill. Gnäll, gnäll. Men idag mår jag iallafall bättre. Behöver bara några timmars vila.
 
Och nu har Lias precis somnat. Lite tidigare än vanligt. Han har inte sovit sen kl 12 så..
Strax ska jag upp och duscha. Där i ska jag stanna så länge varmvattnet tillåter. Rensa tankarna, vara för mig själv & bara njuta. Där efter ska jag bädda ner mig i sängen & titta på någon intressant film. Bara ta det lugnt, ladda upp energiboxen inför i morgon. För både min & Lias skull, mest för Lias. Hur kul är de med en mamma som är depp?
 
Känner jag vill hitta på något imorgon, så man inte bara sitter hemma. Lätt att det blir just depp då. Vad kan man göra? Har någon förslag?
 
Städa & tvättat har jag gjort så det räcker ett tag. Hela huset fullt med tvätt. Så mycket att jag till och med får sitta och vänta på att torktumlaren ska bli färdig så jag har en handduk när jag ska duscha!
 
Inte nog med det så ligger Lias inne med världens gnäll. Han tycker det är jätte jobbigt med sina tänder & det förstår jag. Varför kan det inte dyka upp en tand åt gången. Varför två direkt? Varit så hela tiden. Först började det med två tänder där nere, sen kom det FYRA tänder samtidigt där uppe och nu har det kommit två till där nere. Aja, min lilla gosse, det är snart över. <3
 
 
Nä, får väl sätta mig i grovköket & titta medans torktumlaren kör runt, runt, runt runt.. Eller?
 
Ha en bra kväll!
 
Nämen titta bebis Lias. Åh, fina lilla skatt. Gud vad tiden har gått fort. Du har blivit så stor. <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0