Vilken dag!

Har varit igång heeeeela dagen. Är helt slut i huvudet. Ligger helt död i sängen för tillfället & ska när som helst sova. Lias somna halv 8a. Första gången! Wihoo.. Ensamtid en fredagskväll, inte ofta. Så vi festa till det med pepparbiff & hasselbakspotatis, mumma. Har fastnat på ett spel på Facebook också. Nörd står de i pannan på mig! ;)

Har suttit & tittat rundor lite till Lias dop. Jag har bestämt mig för att inte ha dopklänning på honom. Jag gillar det INTE. Lägger upp en bild här nedan vad han ska ha på sig istället. Han kommer bli så stilig så. Lilla älsklingen.

Från det ena till det andra så är mina tankar hos min fina vän Malin idag som fått reda på att pappan till hennes barn ska bli pappa igen, med sin nya tjej. Han tar inte ens hand om sin första dotter. Detta är helt sjukt.. Förstår att Malin är spyfärdig, för det hade jag också varit. Till & med jag har träffat dottern fler gånger än vad hennes pappa har gjort. Tänk när Saga växer upp & får reda på att hennes pappa inte tog sitt ansvar med henne, men levde lycklig med sin andra dotter/son. Nä, inte klokt. Aja, jag stöttar dig Malin & kommer alltid göra. Du har en super fin dotter & pappan kommer hata sig själv i framtiden för han missat allt det mysiga & roliga med Saga. Och när den dagen kommer hoppas jag du skrattar han rakt upp i huvudet. Du har en super fin dotter & hon ska du verkligen vara stolt över. Och jag är stolt över dig som tar dig igenom detta. Law you. <3



Fick en kommentar här om dagen om jag skulle vilja ha fler barn och den frågan tänkte jag svara på imorgon.

Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för du finns. Jag älskar dig världens bästa vän <3

2013-02-08 @ 23:27:28
Postat av: Helena

Vilka fina kläder, han kommer bli jätte fin på sitt dop :) vi är fler som tänker på Malin och framför allt saga, det är ju bara pinsamt så som han resonerar.

2013-02-09 @ 11:51:31
URL: http://Helenasjolund.blogg.se
Postat av: Anonym

Det rör inte dig!

2013-02-09 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0