Uppe med tuppen.

Lias vakna halv 6 sen somna vi om ute i soffan tillsammans & vakna upp nu av en bajsig Lias. Kämpar för fulla livet när han popoar. Busunge. ❤ Snart ska vi till prästen, intressant. Snart är det bara en vecka kvar. Allt är redan färdig köpt, tack & lov. Jag har ångrat mig de där med dop-klänning, det blir nog det iallafall. Hmm.. Så får han ha den andra jag köpte efteråt. Dop-klänning är ju endå en tradition.

Ska försöka hitta något att ha på mig också, suck.. Syster min sa vi skulle ta en runda på lödde eller åka till det nya i Malmö. Har redan gått igenom väla & familia. Där fanns inget jag ville ha.. När man väl vill ha något, så finner man ej det. Aja, det ska nog bli bra.

BVC idag också, kul. Får se hur mycket han har gått upp & växt på längden. Ett tag verka det som han slutat växa, han åt betydligt mindre än vad han brukar, men nu jävlar är de igång igen. Min "lilla" stora bebis gillar mat. ;)


Nä, nu ska jag slänga i en maskin tvätt & städa undan här innan det är dax att göra sig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0