Tidig morgon.

Idag ville Lias vakna redan kvart över 5 & fortsätta vara vaken. Antagligen för han vakna vid 3 inatt och ville ha mat. Men jag är ganska pigg nu. Har städat undan här & satt på kaffe till min älskade sambo. Vid halv tio tiden kommer Linda & Angelina hit och äter frukost. Mysigt. Fina svägerska. <3

Jaha, vi sitter i soffan & Lias suttar på nappen, spottar ut den, skriker för fulla livet, stoppar in nappen, spottar ut den & skriker för fulla livet.. Om och om igen. Varför bara inte ha kvar den i munnen liksom? Så tittar man på honom när han håller på, så när han får syn på mig också så leer han med hela huvudet precis som "mamma, jag ska bara få dig att vakna ordentligt!" ;) busunge' :)

Från det ena till det anda så är det redan torsdag idag. Samtidigt som jag tycker dagarna går riktigt segt, så springer dagarna endå förbi. Snart är det den 2a mars, det betyder att dopet närmar sig mer & mer! Så kul. På fredag ska vi ut & handla det sista. Lite dekorationer & så. Kul! :)

Nä, nu ska jag dricka kaffe med mannen min. Hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0