Söndag.

Igår åkte vi ner en runda till stan med min syster & Jamie. Gick bara en liten runda sen körde vi hem till oss & åt tacos & kolla det sista på melodifestivalen. Mysigt! Jamie är så söt mot Lias. När dom satt i bilen satt Jamie och höll honom i handen, klappa honom på huvudet, drog undan jackan så han kunde se om han sov osv. Åh, söta ungar! :)

Uppe med tuppen idag. Halv 6. Men det gör ingenting, han somna kl 6 igår kväll så jag ska inte klaga. :) idag ska vi ut & handla en inflyttningspresent till Angelica som nyss flyttat in i hennes första lägenhet, sen ska vi åka in till henne ikväll så bjuder hon oss på maaaud. Gott! Längtar! Saknar min fina vän. <3

Ser ut som Lias somnar nu, så ska hoppa bums i säng med min man & dra oss lite! Åh skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0