Ont i mamma hjärtat.

Dom här tänderna. Asså.. Jösses! Stackars pojke. Man ser & hör på honom hur han lider av dom. Inte ens avledon hjälper på honom. Idag blir det köp av Ipren, har hört att dom ska hjälpa mer! Han har legat & bitit på mitt finger nu en halv timme så jag är helt skrynklig. Och ja, jag har bitringar också. Men det intresserar honom ikke! Bättre med mammas finger.

Jag har haft en super bra natt om inget annat. Somna vid 7 tiden & vakna vid halv 5 för lite mat, sen fortsatte han sova till kl 7. Tack bobble!

Nä, nu ska jag fortsätta städa. Idag får vi gäster. Hej! :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Ojj! Tänder redan?! :)
Ipren är från 6månader :/
Provat med sån typ bitsak man lägger i frysen tror jag det är ?

2013-02-12 @ 23:17:49
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Ojj! Stora killen ;)
Provat med de från "Sophie the giraff"? Vissa säger att ungarna älskar dem. Vet inte om de är lukten och materialet...?
Verkar bra om inget annat

2013-02-13 @ 07:54:52
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Michelle

Många tar lite flytande Alvedon och gnuggar det på tandköttet de som provat det säger att det funkar bra.
Jag behövde aldrig göra det så jag vet ej 😀

Svar: Alvedonen hjälper inte på bubble. Men iprenen gjorde, skönt.
saarahnielsen.blogg.se

2013-02-13 @ 13:28:33
Postat av: Anonym

Redan???

Svar: Ja, annars hade jag ju inte skrivit det. ;)
saarahnielsen.blogg.se

2013-02-13 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0