Jamies dag idag!

Idag fyller min älskade jimpan 3 år gammal. Tiden bara springer förbi. Kan inte fatta det. Mosters lilla pudding. <3 blir antagligen att vi kör in där ikväll & lämnar en present till honom. Underbara unge! :)

Igår somna Lias lika tidigt, vilket betyder att vi fick en efterlängtad film kväll tillsammans. Det var faktiskt riktigt mysigt. Hoppas på en likadan kväll idag också. Han blir bara bättre & bättre på att somna tidigt om kvällarna. Vi kör ju ju varannan natt om han skulle vakna & vilja ha mat. Varenda gång det är min natt sover han till 5-6 på morgonen & när det är Hans natt så sover han till 2-3, så inatt var jag snäll och tog honom så Hans också fick nanna lite. Så fick jag lite sovmorgon istället. Gott!

Idag ska vi nog flytta upp våra sovrum på ovanvåningen om Lias tillåter & sitter fint i antingen sin babysitter eller sin nya gratis han fick av sin mormor & morfar igår. Så ska lilla Lias få ett eget rum. Kommer nog bli bra. :)

Hans har nog gått & blivit sjuk på det hela också! Han har minsann rensat hela köket idag. Skåp efter skåp, låda efter låda. Jösses! Skönt jag slapp det. Jag tvättar och fixar lite istället nu medans lilleman sover & när han vaknat blir det damsugning & tvätta golv. Perfekt söndags syssla. :)

Snart är det dop, wihooo! Längtar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0