Oj oj

Vilken underbar helg det har varit. Trots lite vindputsaaar har solen varit uppe & gjort mig på super bra humör. Vi har varit och pelat i trädgården hela helgen, grillat och myst med svärföräldrarna, Malin & även Louise & Oskar kom på besök. Fått en massa fina bebis saker har vi också. En gåstol, en bärsele, babysitter & lite till. Super nöjd och bara längtar ännu mer till vårt lilla hjärtegryn kommer till världen. Igår halv åtta på kvällen ringde mäklaren och sa det var visning idag klockan tio. Tack för den tänkte jag, jag som inte städat på hela helgen. Det var bara till att sätta igång. Tradigt trött är jag idag kan jag säga.. Idag ska jag städa bilen, olja träddäcket, tvätta, laga god mat och även hinna med att baka mina goda vanilj bullar OCH kolla när älskling spelar fotboll ikväll med min underbart fina vän Malin & antagligen min fina svärmor. Nu ska jag fortsätta jobba.. Hoppas ni får en bra dag alla. Kramosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0