Ha-ha

För två minuter sen hade jag gråten i halsen för vad en person skrivit på sin blogg "ÄCKLIGA bristningar & rand på magen" ja, jag tycker det låter för jävligt att bara skriva en sådan sak. För oss som sitter och läser, och har fått bristningar på magen & fått en rand på magen. Vilken dum människa skriver ut en sån sak egentligen? Alla vi människor är olika & ser olika ut. Jag säger inte att den här personen kommer få bristningar i framtiden, men inte ska man skrika hej ännu, graviditeten är långt ifrån färdig. Nä, så den där gråten i halsen försvann lika fort som den kom. :) Jag är vacker som jag är. Jag är vacker på mitt sätt, andra kvinnor på sitt sätt. Med eller utan bristningar. Vi är bara människor :)


Kommentarer
Postat av: Elin uppman

Du är hur vacker som helst sarah! Att få bristningar under graviditet ingår!! Det är bara ren skönhet!! Du är verkligen supersnygg som du är just nu!! <3 ta inte åt dig!

2012-07-07 @ 19:16:06
Postat av: Elin uppman

Oooooh snälla! Du är sååå vacker sarah! Att få bristningar ingår i graviditeten, det är ren skönhet!! Ta inte åt dig, jag tycker verkligen du är supersnygg! <3

2012-07-07 @ 19:19:30
URL: http://www.eliiinuppman.blogg.se
Postat av: Elin Uppman

Ooooooh snälla! Du är hur vacker som helst Sarah! Bristningar under graviditet ingår, det är ren skönhet! jag tycker du är supersnygg, så ta inte åt dig ett dugg! <3

2012-07-07 @ 19:22:39
URL: http://elinuppmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså varför får man inte det då?:/ ja jag hade Thor något med tabletten ändå om jag absolut inte hade fått ner den med bara vatten :p

Tack så mycket !:)
Bristningar hör till graviditeten även om inte alla får det och även om man helst vill slippa så tycker inte jag att det har så stor betydelse & att bara skriva en sån sak då är man bra dum tycker jag !

2012-07-07 @ 20:14:33
URL: http://Helenasjolund.blogg.se
Postat av: Anonym

Ingen aning om den andra kommentaren kom fram blev något konstigt så jag skriver igen iaf :)

Jag hade tagit tabletten med något ifall jag inte hade fått ner den me vatten :p varför får man inte äta ?:/

Tack så mycket!:)
Och det där med bristningar ingår i graviditeten och även om man kanske helst vill slippa de så tycker inte jag att det spelar någon roll för precis som du säger vi alla är olika och skulle man få bristningar så är det väl inget äckligt med det då e man ju bara dum om man tycker det :/ skit i vad andra säger, du är fin precis som du är !

2012-07-07 @ 20:26:47
URL: http://Helenasjolund.blogg.se
Postat av: Anonym

Ingen aning om den andra kommentaren kom fram blev något konstigt så jag skriver igen iaf :)

Jag hade tagit tabletten med något ifall jag inte hade fått ner den me vatten :p varför får man inte äta ?:/

Tack så mycket!:)
Och det där med bristningar ingår i graviditeten och även om man kanske helst vill slippa de så tycker inte jag att det spelar någon roll för precis som du säger vi alla är olika och skulle man få bristningar så är det väl inget äckligt med det då e man ju bara dum om man tycker det :/ skit i vad andra säger, du är fin precis som du är !

2012-07-07 @ 20:26:50
URL: http://Helenasjolund.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är fin som du är! Avundsjuka människor som skriver sådär.

2012-07-07 @ 21:35:45
Postat av: Helena

jajamen, det är saker som jag inte riktigt förstår mig på :/ :p haha, nääe jag väntar tills jag vet mer i augusti :) hihi

2012-07-07 @ 21:53:13
URL: http://helenasjolund.blogg.se
Postat av: Helena

Hur man ens kan skriva så vet jag inte. Bristningar kommer ur en fantastisk sak. Av kärlek. Hoppas den andra inte får några, inget barn gjort av kärlek! :) Du är bland dem finaste jag vet, gravid eller ej. Lyssna inte på äcklet själv. :)

Puss min söta

2012-07-08 @ 07:39:23
URL: http://helenaskog.blogg.se
Postat av: Matilda

jag tycker bristningar är äckliga och fula, och jag har själv massor. visst att de kommer något fint utav de, men jag tycker de ser förjävligt ut. alla har väl sin åsikt? :P

2012-07-08 @ 20:43:56
URL: http://www.nattstad.se/y0matiilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0